Duurzame kadoverpakkingen, van Bioplastic tot kraftinpakpapier. 100% Recyclebaar!

Duurzame Verpakkingen

Grote strikken voor op een auto, megastrikken voor huizen en scooter strikken!

Autostrikken

Contact

0180-650000
sales@krabbendam.nl
Openingstijden
Maandag tm vrijdag 9:00-17:00
Zaterdag & Zondag - Gesloten

Catalogussen

Veel gestelde Vragen    

  1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  2. Is mijn artikel op voorraad?
  3. Hoe gaan de leveringen?
  4. Leveren jullie ook met spoed?
  5. Kan ik ook ruilen of retourneren?
  6. Kunt u wat vertellen over de producten en prijzen?
  7. Kan ik ook langs komen om producten te bekijken?
  8. Kan ik bij u ook komen winkelen?
  9. Versturen jullie ook samples? 

1) Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voorraad artikelen worden binnen 2 á 3 werkdagen geleverd. Als groothandel hebben wij een groot deel van ons assortiment op voorraad. Voor artikelen die voor of door jou op maat gemaakt worden wijkt dit af. De levertijd hiervan is afhankelijk van de fabrikant, de oplage en de periode waarin je besteld. Dit lichten wij uiteraard toe bij bestelling. Wanneer jouw bestelling verzonden is ontvang je een track & trace code, hiermee kun je jouw bestelling volgen en weet je precies wanneer deze bezorgd wordt!

2) Is mijn artikel op voorraad?

Dit kun je zien op de artikelpagina. Boven elke foto staat de voorraadstatus, deze kan groen zijn of oranje. Oranje betekent dat het artikel momenteel niet leverbaar is. Je kunt hier direct je emailadres achterlaten en wanneer het artikel weer op voorraad komt krijg je automatisch bericht. Handig! 

Bij sommige artikelen staat er geen voorraadinformatie. In dit geval geldt er ook een afwijkende levertijd. Kijk bij het artikel naar de specifieke levertijd! Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op. 

3) Hoe gaan de leveringen?

De door jou bestelde artikelen worden meestal binnen 2 tot 3 werkdagen na ontvangst van betaling van je order uitgeleverd. Leveringen worden in de meeste gevallen op werkdagen en op zaterdag de gehele dag aangeboden. Heb je een voorkeur, meldt dit bij de bestelling, je kunt dit doen bij opmerkingen, ook wanneer er op een bepaalde dag niet geleverd kan worden. Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail waarin staat wanneer je het pakketje kunt verwachten (deze datum is niet bindend).

4) Leveren jullie ook met spoed?

Ja, wij kunnen met spoed leveren. Maar neem altijd eerst contact op met op ons voordat je gaat bestellen via de site. Levering op dezelfde dag is helaas niet mogelijk via onze partners van DHL of PostNL, uiteraard kunt u wel uw bestelling komen afhalen. Wel zouden we je in contact kunnen brengen met een lokaal koeriersbedrijf, zij kunnen vaak wel dezelfde dag leveren. Deze kosten zijn uiteraard niet standaard inbegrepen. 

5) Kan ik ook ruilen of retourneren?

Heb je het verkeerde product besteld? Dan kun je altijd complete sets terugsturen. Vraag ons om een retourformulier die je bij de zending moet toevoegen. De verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening. Wij crediteren na ontvangst alleen de product kosten en niet de kosten van verzenden.

6) Kunt u wat vertellen over de producten en prijzen?

De meeste producten zijn ruim op voorraad. De prijzen die op onze website zijn weergegeven zijn excl BTW. Wanneer je een bestelling plaatst wordt  automatisch het BTW bedrag op uw factuur vermeldt. Belgische klanten kunnen de BTW verleggen door een geldig BTW nummer in te vullen. De BTW wordt dan automatisch verrekend. Let op; achteraf kunnen we de BTW niet meer verrekenen, dit dien je zelf te doen tijdens het afrekenen.

7) Kan ik ook langs komen om producten te bekijken?

Ja dat kan. Dat gaat wel op afspraak, we hebben in onze showroom niet van alle artikelen een model staan.

8) Kan ik bij u ook komen winkelen?

Nee dat kan niet, we hebben alleen een showroom met modellen maar geen winkel waarin je al onze producten vindt. Je kunt via de webshop een bestelling plaatsen, deze wordt dan bij je bezorgd of je kunt de bestelling komen afhalen.

9) Versturen jullie ook samples?

Deze vraag krijgen we veel, en dat begrijpen we ook goed. Het is lastig om vanaf een beeldscherm in te schatten of een kadoverpakking aan je wensen voldoet.
Sommige artikelen hebben we ook per stuk op onze webshop staan, dat is handig want dan kun je er gemakkelijk één bestellen om te testen!
Bij artikelen die per verpakkingseenheid verpakt zitten (bijvoorbeeld per 10, 50 of 200 stuks) is het helaas niet mogelijk een sample te bestellen.
Tip; Alle maten op onze webshop zijn binnenmaten , behalve bij blikken. Blikken worden in een buitenmaat aangegeven. 
Dus wil je weten of het gene dat je in wilt pakken in de verpakking past? Meet het product dan goed op en vergelijk deze met de maten op de webshop.