Paasartikelen bestellen voor de leukste paascadeau's, natuurlijk bij Krabbendam!

Pasen

Autostrikken, megastrikken kopen! Marktleider in grote strikken voor huizen en auto's

Autostrikken

Contact

0180-650000
sales@krabbendam.nl
Openingstijden
Maandag tm vrijdag 9:00-17:00
Zaterdag & Zondag - Gesloten

Opruiming & actie

Veel gestelde Vragen    

  1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  2. Is mijn artikel op voorraad?
  3. Zijn de maten op de webshop binnen- of buitenmaten?
  4. Leveren jullie ook met spoed?
  5. Kan ik ook ruilen of retourneren?
  6. Zijn de prijzen incl. of excl. BTW
  7. Kan ik ook langs komen om producten te bekijken?
  8. Kan ik bij u ook komen winkelen?
  9. Versturen jullie ook samples? 

1) Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voorraad artikelen worden binnen 2 á 3 werkdagen geleverd. Als groothandel hebben wij een groot deel van ons assortiment op voorraad. Voor artikelen die voor jou op maat gemaakt worden wijkt dit af. De levertijd hiervan is afhankelijk van de fabrikant, de oplage en de periode waarin je besteld. Dit lichten wij uiteraard toe bij bestelling. Wanneer jouw bestelling verzonden is ontvang je een track & trace code, hiermee kun je jouw bestelling volgen en weet je precies wanneer deze bezorgd wordt!
Leveringen worden in de meeste gevallen op werkdagen en op zaterdag de gehele dag aangeboden (alleen op particuliere huisadressen). Heb je een voorkeur, meldt dit bij de bestelling, je kunt dit doen bij opmerkingen, ook wanneer er op een bepaalde dag niet geleverd kan worden. Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail waarin staat wanneer je het pakketje kunt verwachten (deze datum is niet bindend).

2) Is mijn artikel op voorraad?

Dit kun je zien op de artikelpagina. Boven elke foto staat de voorraadstatus, deze kan groen of oranje zijn. Oranje betekent dat het artikel momenteel niet leverbaar is. Je kunt hier direct je emailadres achterlaten en wanneer het artikel weer op voorraad komt krijg je automatisch bericht. Handig! 

Bij sommige artikelen staat er geen voorraadinformatie. In dit geval geldt er ook een afwijkende levertijd. Kijk bij het artikel naar de specifieke levertijd! Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op. 

3) Zijn de maten op de webshop binnen- of buitenmaten?

Alle maten op de webshop zijn binnenmaten, behalve bij blikken
Zo weet je direct wat de beschikbare ruimte in de verpakking is, dat is wel zo handig bij het inpakken. 
Uitzondering: Alle blikken verpakkingen zijn hier de uitzondering op, hier zijn de aangegeven maten de buitenmaten. 

4) Leveren jullie ook met spoed?

Ja, wij kunnen met spoed leveren. Maar neem altijd eerst contact op met op ons voordat je gaat bestellen via de site. Levering op dezelfde dag is helaas niet mogelijk via onze partners van DHL of PostNL, uiteraard kunt u wel uw bestelling komen afhalen. Wel zouden we je in contact kunnen brengen met een lokaal koeriersbedrijf, zij kunnen vaak wel dezelfde dag leveren. Deze kosten zijn uiteraard niet standaard inbegrepen. 

5) Kan ik ook ruilen of retourneren?

Heb je het verkeerde product besteld? Dan kun je altijd complete sets terugsturen. Vraag ons om een retourformulier die je bij de zending moet toevoegen (dit kan via sales@krabbendam.nl of telefonisch via 0180-650 000). De verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening. Wij crediteren na ontvangst alleen de product kosten en niet de kosten van verzenden.

6) Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?

De prijzen die op onze website zijn weergegeven zijn excl. BTW. Wanneer je een bestelling plaatst wordt automatisch het BTW bedrag op de factuur vermeldt. Belgische klanten kunnen de BTW verleggen door een geldig BTW nummer in te vullen. De BTW wordt dan automatisch verrekend. Let op; achteraf kunnen we de BTW niet meer verrekenen, dit dien je zelf te doen tijdens het afrekenen.

7) Kan ik ook langs komen om producten te bekijken?

Ja dat kan. We hebben een deel van ons assortiment (niet alles, dat zou écht niet passen ☺ ) in de showroom staan.
Eventueel kunnen wij ook direct de bestelling opnemen!

8) Kan ik bij u ook komen winkelen?

Nee dat kan niet, we hebben alleen een showroom met modellen maar geen winkel waarin je al onze producten vindt. Je kunt via de webshop een bestelling plaatsen, deze wordt dan bij je bezorgd of je kunt de bestelling komen afhalen.

9) Versturen jullie ook samples?

Deze vraag krijgen we veel, en dat begrijpen we ook goed. Het is lastig om vanaf een beeldscherm in te schatten of een kadoverpakking aan je wensen voldoet.
Sommige artikelen hebben we ook per stuk op onze webshop staan, dat is handig want dan kun je er gemakkelijk één bestellen om te testen!
Bij artikelen die per verpakkingseenheid verpakt zitten (bijvoorbeeld per 10, 50 of 200 stuks) is het helaas niet mogelijk een sample te bestellen.
Tip; Alle maten op onze webshop zijn binnenmaten , behalve bij blikken. Blikken worden in een buitenmaat aangegeven. 
Dus wil je weten of het gene dat je in wilt pakken in de verpakking past? Meet het product dan goed op en vergelijk deze met de maten op de webshop. 

close

Favorieten