Sinterklaas Kadoverpakkingen bij Krabbendam Kadoverpakkingen. Alle soorten en maten kadoverpakkingen voor de Sint, snel geleverd in NL en BE.

Sinterklaas

Autostrikken bij Krabbendam Kadoverpakking. Verkrijgbaar in allerlei soorten en maten.

Autostrikken

Contact

0180-650000
sales@krabbendam.nl
Openingstijden
Maandag tm vrijdag 9:00-17:00
Zaterdag & Zondag - Gesloten

Opruiming & actie

Retourneren
Wanneer het ontvangen product afwijkt van hetgeen u besteld heeft, het product defect is of op een andere manier niet naar uw wens is, neem dan contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing!
 
A.    Het product wijkt af van hetgeen ik besteld heb
Wanneer u constateert dat het gehele product dat u heeft ontvangen afwijkt van hetgeen u besteld hebt dan kunt u dit natuurlijk retourneren.
Neem direct nadat dit geconstateerd is contact met ons op via 0180-650 000, sales@krabbendam.nl, via de chat rechtsonder of via WhatsApp (06-83047954).
Dit dient binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het betreffende product gedaan te worden.
Neem het product in geen geval in gebruik, alleen ongebruikte producten komen voor kosteloze vervanging in aanmerking.
 
Mochten er producten ontbreken of zijn er verkeerde producten toegezonden, neem dan contact met ons op zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.
 
Let op: Wij zijn niet verplicht het product te vervangen wanneer de afwijking te gering is om de vervanging te rechtvaardigen.
 
B.    Het product is defect
Een defect product mag kosteloos geretourneerd worden. Neem na constatering van het defect altijd contact met ons op via 0180-650 000, sales@krabbendam.nl,
via de chat rechtsonder of via WhatsApp (06-83047954). Dan zoeken we samen naar een passende en snelle oplossing!
 
Let op: Bij alle reparaties buiten de garantie brengen wij handelingskosten in rekening. De hoogte van deze kosten staan beschreven in de
Terugbetaal & Kosten Policy.
 
C.    Het product is niet naar mijn wens
Is het product niet naar uw wens? Neem dan contact met ons op en wij zullen u een retourformulier toezenden. U kunt contact met ons opnemen via 0180-650 000, sales@krabbendam.nl, via de chat rechtsonder of via WhatsApp (06-83047954).
 
Retourprocedure
De retourprocedure uitgelegd in slechts 3 stappen.
 
Stap 1:    
Neem contact met ons op via 0180-650 000, sales@krabbendam.nl, via de chat rechtsonder of via WhatsApp (06-83047954).
Vermeld hierbij het factuurnummer/bestelnummer zodat wij u direct kunnen helpen.
Wij zullen hierbij een retourformulier toesturen dat u in dient te vullen, hierdoor kunnen wij er bij ontvangst van goederen direct voor zorgen dat uw artikelen gecrediteerd of omgeruild worden.
 
Stap 2:
Kies het betreffende product en verpak deze zorgvuldig. Alle producten dienen geretourneerd te worden in een zgn. ‘omdoos’,
dit is de originele doos/verpakking om de fabrieksverpakking.
 
A.    Het product wijkt af van hetgeen ik besteld heb
Stuur het complete product zoals geleverd inclusief alle accessoires en toebehoren in de originele, ongeschonden fabrieksverpakking.
 
B.    Het product is defect ('met een stekker')
Stuur het complete product zoals geleverd inclusief alle accessoires en toebehoren.
 
C.    Het product is niet naar mijn wens
Stuur het complete product zoals geleverd inclusief alle accessoires en toebehoren.
 
Stap 3:
Voeg het retourformulier dat u van ons heeft ontvangen toe zodat we weten om welke bestelling het gaat en stuur het product zorgvuldig ingepakt, zoals geleverd, retour naar:
 
Krabbendam Kadoverpakking BV
Afdeling Retouren
Steenbakkerij 10
2913LJ Nieuwerkerk aan den IJssel (NL)
 
Let op: De verzender is verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport.
 
Terugbetaal & Kosten Policy
 
Transportkosten
U dient in alle gevallen zelf de kosten voor het transport van een product naar ons te voldoen (ongefrankeerde zendingen worden altijd geweigerd).
In een aantal specifiek beschreven gevallen zullen wij de transportkosten achteraf vergoeden (uitgezonderd de kosten voor expreszendingen).
Indien een zending niet kan worden afgeleverd en door ons retour wordt ontvangen door een fout- of toedoen van de klant,
dan worden bij elke volgende zending nogmaals de volledige transportkosten in rekening gebracht.
Als een product niet wordt bezorgd door een fout van de transporteur of van ons dan dragen wij de kosten voor een volgend transport.
 
Termijn
Wij hanteren een terugbetaal termijn van 2 á 3 werkdagen. In het geval van een annulering van een nog niet geleverde bestelling gaat de termijn in
vanaf het moment dat wij schriftelijk of per e-mail in kennis zijn gesteld van de annulering.
 
Wat wordt terugbetaald?
Bij een product dat onbeschadigd, compleet en ongebruikt in de originele onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd zullen uitsluitend
de netto verzendkosten in rekening worden gebracht (dit geldt voor alle producten). 
 
A.    Het product wijkt af van hetgeen ik besteld heb
Indien u het verkeerde product toegezonden heeft gekregen door een fout van ons wordt het product kosteloos vervangen.
Wij vragen u middels een retouretiket het verkeerd geleverde artikel naar ons terug te sturen. 
Ontbrekende onderdelen of accessoires worden altijd kosteloos nagezonden.
 
B.    Het product is defect ('met een stekker')
Bij reparaties binnen de garantietermijn worden geen kosten in rekening gebracht. U betaalt dus uitsluitend de transportkosten naar ons.
Bij alle reparaties die buiten de fabrieksgarantie brengen wij €15 handelingskosten in rekening (excl. BTW). De kosten van de reparatie,
alsmede eventuele onderzoekskosten worden volledig doorberekend aan de klant.
Wij zijn gerechtigd producten onder zich te houden tot de volledige kosten voortvloeiend uit een reparatie voldaan zijn.
 
C.    Het product is niet naar mijn wens
Wanneer het product onbeschadigd, compleet en ongebruikt bij ons binnenkomt, zullen wij de de kosten voor het product aan u crediteren. De verzendkosten worden hierbij niet gecrediteerd.

 

close

Favorieten