Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Voorraad artikelen worden binnen 2 á 3 werkdagen geleverd.

Als groothandel hebben wij een groot deel van ons assortiment op voorraad. Voor artikelen die voor jou op maat gemaakt worden wijkt dit af.
De levertijd hiervan is afhankelijk van de fabrikant, de oplage en de periode waarin je besteld. Dit lichten wij uiteraard toe bij bestelling.

Wanneer jouw bestelling verzonden is ontvang je een track & trace code, hiermee kun je jouw bestelling volgen en weet je precies wanneer deze bezorgd wordt!
Leveringen worden in de meeste gevallen op werkdagen en op zaterdag de gehele dag aangeboden (alleen op particuliere huisadressen).

Heb je een voorkeur, meldt dit bij de bestelling, je kunt dit doen bij opmerkingen, ook wanneer er op een bepaalde dag niet geleverd kan worden.
Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail waarin staat wanneer je het pakketje kunt verwachten (deze datum is niet bindend).

FAQs From Same Category

Is mijn artikel op voorraad?

Dit kun je zien op de artikelpagina. Boven elke foto staat de voorraadstatus, deze kan groen of oranje zijn. Oranje betekent dat het artikel momenteel niet leverbaar is. Je kunt hier direct je emailadres achterlaten en wanneer het artikel weer op voorraad komt krijg je automatisch bericht. Handig! Bij sommige artikelen staat er geen voorraadinformatie. In dit geval geldt er ook een afwijkende levertijd. Kijk bij het artikel naar de specifieke levertijd! Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op.


Zijn de maten op de webshop binnen- of buitenmaten?

Alle maten op de webshop zijn binnenmaten, behalve bij blikken.
Zo weet je direct wat de beschikbare ruimte in de verpakking is, dat is wel zo handig bij het inpakken.
Uitzondering: Alle blikken verpakkingen zijn hier de uitzondering op, hier zijn de aangegeven maten de buitenmaten.


Leveren jullie ook met spoed?

Ja, wij kunnen met spoed leveren. Maar neem altijd eerst contact op met op ons voordat je gaat bestellen via de site. Levering op dezelfde dag is helaas niet mogelijk via onze partners van DHL of PostNL, uiteraard kunt u wel uw bestelling komen afhalen. Wel zouden we je in contact kunnen brengen met een lokaal koeriersbedrijf, zij kunnen vaak wel dezelfde dag leveren. Deze kosten zijn uiteraard niet standaard inbegrepen.


Kan ik ook ruilen of retourneren?

Heb je het verkeerde product besteld? Dan kun je altijd complete sets terugsturen.
Vraag ons om een retourformulier die je bij de zending moet toevoegen (dit kan via sales@krabbendam.nl of telefonisch via 0180-650 000).

De verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening. Wij crediteren na ontvangst alleen de productkosten en niet de kosten van verzenden.


close

Favorieten